Avatar billede clausberg Nybegynder
22. oktober 2008 - 18:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl på Samsung 2493HM

Hej
Jeg har lige fået min sprit nye Samsung syncmaster 2493HM ind af døren - den er super! MEN!

Efter at have brugt den i 10 minutter, kom der pludselig en lodret blå streg midt i skærmen. Jeg har prøvet at installere driver og diverse software der fulgte med skærmen, men den blå streg forsvinder ikke. Jeg kan se den blå streg uanset hvad jeg foretager mig (spil, browser, word osv).

Det skal siges, at jeg kører med 2 skærme - den anden er en 19 tommer samsung.

Er min skærm i stykker, eller har jeg ikke konfigureret den korrekt?
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2008 - 18:28 #1
Få den byttet, den er defekt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2008 - 22:23 #2
Det behøves du ikke få at vide ar flere, for peet-49 har ret :)