Avatar billede melise32 Nybegynder
22. oktober 2008 - 18:06 Der er 8 kommentarer

Angående drm beskyttelse!

Hej jeg prøver igen og skrive dette spørgsmål. Er der nogen der ved hvad man gør når man har hentet nogle sange på tdc/play der er DRM beskyttede. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen

Mette Kristiansen
E-mail: MetteKris@webspeed.dk
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2008 - 18:09 #1
Yes, du skal afspille dem i Windows Media Player, det burde ikke volde problemer...
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2008 - 18:12 #3
Hvilken fejl får du?
Avatar billede melise32 Nybegynder
22. oktober 2008 - 19:41 #4
Jamen jeg kan måske godt afspille dem men findes der ikke et program hvor man kan lave dem om til noget andet.
22. oktober 2008 - 19:55 #5
Avatar billede Beach Mester
22. oktober 2008 - 22:23 #6
En søgning på E kunne give dette link--->
http://www.eksperten.dk/spm/844976

Se min kommentar 11/09-2008 01:40:07

//Beach
Avatar billede imma0003 Nybegynder
27. oktober 2008 - 16:44 #7
Avatar billede Beach Mester
28. oktober 2008 - 00:50 #8
imma003--->

Fedt link du er kommet med, sjovt at du ikke har sat dig lidt ind i hvad der ellers er kommet af kommentarere på spørgsmålet:-)

melise32--->

Du skriver "jeg prøver igen og skrive dette spørgsmål"

Hvor har eller gør du det ellers?

Det kan jo ikke være her på E, da jeg kan se det er det første og ind til videre eneste spørgsmål du har oprettet:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=melise32&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Her på E har du fået svaret på dit problem efter 4 timer, men du kommer ikke med noget feedback omkring problemet.

Derfor meget svært at forholde sig til dit problem og det (dit problem) vil naturligt  glide i baggrunden hvis du ikke følger op og kommer med lidt respons.

//Beach