Avatar billede anwla Nybegynder
21. oktober 2008 - 17:25 Der er 7 kommentarer

ingen forbindelse til nettet via internet explorer 7

hej

jeg kan sagtens oprette forbindelse til nettet via firefox men ikke via internet explorer.

når jeg prøver via IE så begynder den at kalde op hvilket ikke er nødvendigt da jeg allerede er på nettet

noigen der kan hjælpe
Avatar billede zoal Nybegynder
21. oktober 2008 - 18:59 #1
Prøv at åben IE7 : Tryk på Funktioner dernæst Internet Instillinger, vælg fanen Forbindelser, og tryk på "Ring aldrig til en forbindelse" Hvis dette ikke løser ved jeg det ikke.
Avatar billede anwla Nybegynder
21. oktober 2008 - 20:10 #2
jeg har den på brug standardindstillinger, det virker stadig ikke
Avatar billede rebecca Novice
21. oktober 2008 - 21:47 #3
Hvilken internet forbindelse har du ?
Avatar billede anwla Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:52 #4
trådløs
Avatar billede anwla Nybegynder
22. oktober 2008 - 05:20 #5
"Possible solution: Disable the broadband connection via the WAN miniport PP0E. Disable the WLAN. Then set up a new VPN connection because the previous one will still ask about the WAN miniport connection."

jeg har søgt lidt på nettet om det her problem og ovenstående skulle givetvis være en løsning, men er der nogen der aner hvad det betyder??

Den fejl jeg iøvrigt får hedder: fejl 815

okay det her er super mærkeligt men det viser sig at den POOOE fejl som jeg fik er relateret til AOL of nu virker det lige pludselig ved at internet explorer forbindede sig til AOL's hjemmeside - forpulede amerikansk lort
Avatar billede rebecca Novice
22. oktober 2008 - 13:18 #6
Using Dell PC Restore by Symantec
NOTICE: Using Dell PC Restore permanently deletes all data on the hard drive and removes any
applications or drivers installed after you received your computer. If possible, back up the data before
using PC Restore. Use PC Restore only if System Restore did not resolve your operating system problem.
NOTE: Dell PC Restore by Symantec is not available in all countries or on all computers.
Use Dell PC Restore by Symantec only as the last method to restore your operating system.
PC Restore restores your hard drive to the operating state it was in when you purchased the
computer. Any programs or files added since you received your computer—including data
files—are permanently deleted from the hard drive. Data files include documents, spreadsheets,
e-mail messages, digital photos, music files, and so on. If possible, back up all data before using
PC Restore.
To use PC Restore:
1 Turn on the computer.
During the boot process, a blue bar with www.dell.com appears at the top of the screen.
2 Immediately upon seeing the blue bar, press <Ctrl><F11>.
If you do not press <Ctrl><F11> in time, let the computer finish starting, and then restart
the computer again.
NOTICE: If you do not want to proceed with PC Restore, click Reboot in the following step.
3 On the next screen that appears, click Restore.
Avatar billede rebecca Novice
22. oktober 2008 - 13:18 #7
sorry forkert spg.