Avatar billede wulffygirl Nybegynder
20. oktober 2008 - 20:38 Der er 7 kommentarer

Moviemaker filer der skal ændres

Jeg klipper tit musik sammen med Windows Movie Maker som jeg bruger til danseshows osv.
Men problemet er, at når jeg er færdig og gemmer det jeg har klippet sammen, er det jo i en speciel lydfil. Jeg kan hverken brænde det ud på en cd eller kopiere det over på min mobil..
Hvordan ændrer jeg lydfilen til at være f.eks. Mp3-fil ?
Jeg foretrækker at det bliver en Mp3-fil ..
Det som står efter navnet ligesom f.eks. "musik.mp3" er "musik.MSWMM"
20. oktober 2008 - 21:18 #1
1) Du skal under alle omstændigheder EXPORT / Gem i et (andet) kendt format...

2) Derefter denne til at extracte LYDEN ud af en video 'ting' ...
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
bemærk at inde på deres side ligger en reklame for "prism video converter"
og det er ikke den du skal hente, inde på siden scroll helt til bunds på siden,
og klik på "Start Downloading SUPER ©"  så åbner en ny side, et ganske lille stykke nede i teksten står "download and use"  klik så på det,
så åbner igen en ny side, aller nederst på denne side klikker du på,
"Download SUPER ©  setup file"
20. oktober 2008 - 21:19 #2
Avatar billede wulffygirl Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:48 #3
hva skal jeg når jeg har gjort det du skriver i den første besked?
Hvad hjælper det med?

Jeg forstår ikke dit nr 1... Jeg kan ikke vælge nogen andre format når jeg siger "Gem som", hvis det er det du mener..
Avatar billede wulffygirl Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:50 #4
Nu er jeg igang med at hente det Super-ting ned .. men hvordan hjælper det mig?
og hvad skal jeg når den er færdig?
20. oktober 2008 - 22:16 #5
"musik.MSWMM" formatet ka' du ikke bruge til noget - det er internt WMM format...

Slutreslutatet skal være noget ala *.MPG *.AVI *.WMV format...

"SUPER" kan konvertere hvad som helst af VIDEO til hvad som helst af VIDEO / AUDIO ...
Avatar billede wulffygirl Nybegynder
20. oktober 2008 - 22:34 #6
Så er det færdigt ..
og jeg dobbeltklikker og siger "Kør" og alt det andet.. og nu er den igang med at installer det
Avatar billede wulffygirl Nybegynder
06. november 2008 - 12:04 #7
Hvordan bruger jeg det der SUPER program ???