Avatar billede midea Nybegynder
20. oktober 2008 - 15:22 Der er 2 kommentarer

Flash spil

Jeg søger en Flash-kyndig, der kan hjælpe med et lille spil:

Handling:

En person kaster (enkelt animation) en glødende kugle, en stor glødende kugle eller et kors mod ens figur.

Der er 5 forskellige "baner" kuglerne kan følge (random). Forskellige points afhængigt af emne der kastes (1, 2 og 5).

Skal så gribes af ens egen figur, der kan stå i de 5 forskellige positioner. Man skal så kaste emnet over i en kurv.

Man bruger "højre pil" og "venstre pil" til at rykke figuren og "mellemrum" til at kaste emnet i kurven.

Man kan ikke gribe et nyt emne, før det andet er kastet videre til kurven.

Tabte emner tælles og ved 20 tabte emner stopper spillet.

Der skal være en hi-score-fil tilknyttet med mulighed for indtastning af initialer under pointantallet.

I alt 5 skærmbilleder: Introside, Instruktioner, Spillet, Hi-score og Credits, hvor dit navn/logo evt. vil fremgå.

Alt grafik bliver leveret i Adobe Illustrator.

Giv mig en pris og et tidsestimat.

På forhånd tak.
Avatar billede maqhem Nybegynder
20. oktober 2008 - 16:42 #1
Hvad er dead-line? Lige nu arbejder jeg på en anden opgave, men jeg kan nok godt få din opgave passet ind efter denne (som er færdig i løbet af ugen).

Kontakt mig på e-mail (nicolaj@wahlqvist.dk) eller på Messenger via min e-mail-adresse, hvis opgaven er min :)
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
23. oktober 2008 - 15:51 #2
Jeg vil også gerne hjælpe med opgaven, hvis ikke i allerede har løst den :-) martintrine(AT)gmail.com (AT) erstattes med @.