Avatar billede rahbek85 Nybegynder
20. oktober 2008 - 07:02 Der er 2 kommentarer

Visitkort i Publisher

Hej Eksperter!

Jeg skal i næste uge "lege" avisredaktion med min 8. klasse og vil i den forbindelse gerne lave et pressekort til hver enkelt.
På pressekortet skal der være et billede af eleven.

Mit spørgsmål er nu: Hvordan kan man lave en side med flere visitkort på, hvor alle billederne er forskellige? - altså så jeg slipper for at printe 26 sider med kun ét billede på?

Håber der er en løsning!

Vh.
Jesper
Avatar billede Jensen DK Novice
20. oktober 2008 - 08:51 #1
Du kan oprette ligeså mange felter på en side som der er plads til, når du har lavet den første, så går du ud til venstre og makere igen og opretter et felt mere, og billeder kan du oprette i feltet som du lavede først, til at skrive i, så skal du bare ud og hente et nyt billed til et nyt billedfelt.
Ikke nemt at forklare men meget nemt at lave.
Avatar billede hcma Novice
20. oktober 2008 - 08:57 #2
eller tag og benyt Avery's Design Pro, som er helt gratis.
Der kan du lave masterside + alle de tilføjelser du vil på nr. 1, 2, 3 o.s.v...
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp