Avatar billede mglars Nybegynder
19. oktober 2008 - 20:27 Der er 5 kommentarer

Startup error - nogle der kan se hvad der går galt her

java.lang.ClassNotFoundException: org.gudy.azureus2.ui.swt.Main
    at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at com.exe4j.runtime.LauncherEngine.launch(Unknown Source)
    at com.exe4j.runtime.WinLauncher.main(Unknown Source)
Avatar billede arne_v Ekspert
19. oktober 2008 - 21:59 #1
Den app er konverteret til EXE med EXE4J og tilsyneladende forkert siden der
mangler en klasse.
Avatar billede mglars Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:21 #2
hmm.. okey.. det må jeg blankt erkende at jeg ikk forsår.. er ikk lige så skrap til java.. men hvad kan man evt gøre ved det...

jeg kan fortælle at da jeg først stødte på denne "error" havde jeg lige istalleret den java der er tilgængelig på forsiden på Java.com, og synes ikke der så ud til at være noget galt undervejs..

på forhånd tak
Avatar billede mglars Nybegynder
20. oktober 2008 - 12:06 #3
forsår=forstår
Avatar billede arne_v Ekspert
20. oktober 2008 - 21:49 #4
Problemet ligger i det program du forsoeger at koere.
Avatar billede mglars Nybegynder
20. oktober 2008 - 23:03 #5
okey.. altså azureus... kan det evt. rettes?