Avatar billede bamseole Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre størrelse på partition på IBM T43

Hej, jeg har en IBM T43 med HD opdelt i 2. En til XP og en til filer. Jeg vil gerne gøre nr. 2 mindre for at oprette en lille partition til Linux(Puppy f.eks. for lyn hurtigt at kunne boote hvis jeg kun skal se mail osv.) Jeg har prøvet både med Acronis og Parttion Magic 7.0 men uden held. PC´en kan ikke boote når programmerne genstarter maskinen for at udføre ændringen af parttionen.
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2008 - 18:17 #1
Avatar billede bamseole Nybegynder
19. oktober 2008 - 19:13 #2
Det vil jeg prøve så snart jeg kommer hjem, så hører du nærmere.
Avatar billede bamseole Nybegynder
21. oktober 2008 - 06:07 #3
Så virker det, jeg takker. Kan du ikke lægge et svar så du kan få dine point ?
Avatar billede haverslev Novice
21. oktober 2008 - 08:09 #4
Selv tak :)