Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2008 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

e-conomic api integration

Hej,

Findes der en som har styr på e-conomic's API og har derved mulighed for at lave noget integration fra eget system over mod dem ?

Det vil ske for €€€ hvis det skal laves.

/Leif
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. oktober 2008 - 15:47 #1
Tror du skal prøve under OPGAVER.
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2009 - 23:49 #2
Jeg smider den under opgaver hvis det bliver til noget
Avatar billede e-conomicDK Nybegynder
13. oktober 2010 - 13:35 #3
Hej Leif,

prøv at kontakt API@e-conomic.dk - De vil kunne fortælle dig meget mere om dine muligheder. Tag også et kig på nedenstående link for at se hvilke løsninger der allerede eksistere derinde.

http://www.e-conomic.dk/integration/loesninger/
Avatar billede leif Seniormester
13. oktober 2010 - 15:03 #4
Det var fordi man har et eget udviklet system, hvor man har nogen regnskabsdata som man gerne ville have direkte op i hvis muligt. Det er jo sikkert, men pga. den tid jeg havde på det tidspunkt ledte jeg efter en som kunne gøre det for mig hvis han i forvejen kendte e-conomic
Avatar billede e-conomicDK Nybegynder
15. oktober 2010 - 10:36 #5
Hej Leif,

Ok, så du har brug for en der kan udvikle en integration. Copenhagen Software har arbejdet en del med e-conomic, så du kan prøve at kontakte dem og beskrive dit behov.

Umiddelbart lyder det som om det ikke er en alt for krævende opgave. Prøv at høre om de kan løse den.

De har en side særligt for e-conomic integrationsløsninger her, hvor du også finder deres kontaktoplysninger: http://www.economicintegration.dk/