Avatar billede jacala Nybegynder
19. oktober 2008 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføje egne smileys - hvordan

Hvis jeg finder en god animeret gif ude på nettet og gerne vil have den lavet om til en MSN emotion, hvordan gør jeg det og hvordan tilføjer jeg den til MSN?

Jeg ved godt hvordan jeg tilføjer smileys der kommer i MSN fra andre.

Jeg er klar over at MSN smileys er .dat-filer

Så jeg går ud fra at jeg skal have lavet .gif-filen om til en .dat-fil i første omgang. Findes der et program der kan gøre det? (helst freeware)

..og næst når jeg så har en mappe med disse .dat-filer hvordan hentis de ind i MSN fra computeren?

MSN version 8,5

Da der er 2 spørgsmål giver jeg 200 så de eventuelt kan deles lidt.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2008 - 09:33 #1
Åben et samtalevindue. Klik på "Vælg humørikon" -> "Vis alle" -> "Opret"

Eller skal du have det til en .dat-fil?

/kaloer
Avatar billede jacala Nybegynder
19. oktober 2008 - 10:05 #2
hej kalger.
Næh - det var åbenbart ikke nødvendigt at lave dem om selv.
Så let som du beskriver var det - utroligt at jeg kunne overse det.
smid lige et svar og sagen er afsluttet.

Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2008 - 10:09 #3
Svar..