Avatar billede moverl Nybegynder
18. oktober 2008 - 14:01 Der er 7 kommentarer

USB-porte virker ikke!

På min 5 år gamle PC med XP er alle mine USP-porte holdt op med at fungere. De kan ikke engang ses i Denne Computer. Er noget gået i stykker fysisk, eller er der sket noget med indstillingerne? Mvh moverl
Avatar billede matcho Nybegynder
18. oktober 2008 - 14:30 #1
Først den lette gå i enheddshåndtering og slet alle usber og genstart så skulle de installere sig selv igen.
Avatar billede moverl Nybegynder
18. oktober 2008 - 14:50 #2
Det har jeg prøvet - uden held. Når jeg genstarter er USB-portene vist som sædvanlig i Enhedshåndtering
Avatar billede zelman Nybegynder
20. oktober 2008 - 10:45 #3
Hvordan holdt op med at fungere?
Avatar billede moverl Nybegynder
20. oktober 2008 - 10:58 #4
Jeg satte mere RAM i maskinen, ca en uge efter holdt USB-portene op med at virke.
Avatar billede zelman Nybegynder
20. oktober 2008 - 12:00 #5
Jamen hvad propper du i USB portene, som ikke virker?
Avatar billede moverl Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:52 #6
Jeg har prøvet med USB-drev, højttalere, kamera
Avatar billede moverl Nybegynder
24. oktober 2008 - 20:38 #7
Nu har jeg sat et indstikskort med nye USB-stik i. Det virker.