Avatar billede rexon Nybegynder
16. oktober 2008 - 18:14 Der er 12 kommentarer

www.fashionbelts.dk

Vurdering ?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 18:33 #1
Det kan godt være det er pænt, men jeg har virkelig forelsket mig i www.intimo.dk, og i forhold til alle de andre shops, synes jeg dette er den pæneste.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. oktober 2008 - 18:45 #2
5 produkter .....og elendige billeder, ja, undskyld min faglighed - men så stopper jeg med at kigge videre!
Avatar billede w13 Novice
16. oktober 2008 - 18:46 #3
Er det designet, som skal vurderes?

Jeg synes, det er rigtig pænt og diskret. Der er ikke så mange forskellige elementer og derfor er det meget overskueligt.
Avatar billede rexon Nybegynder
16. oktober 2008 - 18:48 #4
w13> ja men er glad for alle inputs :)
Og tak for rosen!

Fotograf> ja billederne kan godt blive bedre ingen tivil om det!
Men vi er en nystartet virksomhed med en begrænset kapital :)
Avatar billede w13 Novice
16. oktober 2008 - 18:49 #5
Jeg fik lige trykket lidt for hurtigt, inden jeg havde set undersiderne.

En kommentar til shoppen:

Som fotograf siger, bør I nok tage nogle bedre billeder. De er f.eks. meget uskarpe.

Derudover synes jeg, at når nu hele siden er bygget op om en shop, så bør shoppen ikke kun befinde sig under menupunkt "Shoppen". Jeg synes i stedet, det skulle rykket ud på forsiden, så den besøgende med det samme ser, hvad I tilbyder. Så kunne menuen måske i stedet bruges til nogle varekategorier, når I har et lidt større sortiment liggende på siden. =)
Avatar billede rexon Nybegynder
16. oktober 2008 - 18:53 #6
Til det med billeder...
får man normalt en pro. fotograf til at tage billeder af produkterne..
sådan at de er på hvid baggrund osv.?
Avatar billede w13 Novice
16. oktober 2008 - 19:10 #7
Jeg synes egentlig ikke så meget, det er baggrunden, der gør noget. Den hvide baggrund kan du også sagtens selv lave med noget pap, hvis du er lidt kreativ. Det kan sagtens blive godt, selvom du ikke bruger professionelle folk til det.
Men hvis du gør billederne store, så kan du rigtig se hvor grynede og slørede de er. Hvilket kamera er brugt til at tage billederne med?

Shoppen virker ellers rimelig professionel, så derfor er det en skam, at billedernes kvalitet ikke er så god.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. oktober 2008 - 19:10 #8
Billederne behøver da absolut ikke være på hvid baggrund ....men bare at det sælger produkterne - vi har jo ikke mulighed for at stå med bælterne i hånden!
Avatar billede rexon Nybegynder
16. oktober 2008 - 19:24 #9
Okay.. ja men det er ikke et specielt godt kamera..
og spejlrefleks er vel i hvert fald at foretrække :)

Men i skal have mange tak for de konstruktive kommentarer!
Vi vil se om vi kan ændre billederne!
Avatar billede w13 Novice
16. oktober 2008 - 19:34 #10
(Spejlrefleks er dejligt, ja. =)

Og selv tak! :)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. oktober 2008 - 19:43 #11
ja,,, men man bliver ikke Formel 1 stjerne ved at købe en dyr bil, vel ?
Avatar billede w13 Novice
16. oktober 2008 - 20:55 #12
Hehe, nej det er rigtigt. Men hvis man bare sætter det på manuel fokusering, skulle det ikke være den store kunst at tage nogle lidt bedre billeder end de eksisterende. =)