Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 14:19 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på Youtube?

Hej Eksperter

Jeg har det problem at jeg ikke kan høre noget på de videoer jeg afspiller på youtube. Hvis jeg streamer film i andre afspillere en Flash Player så som WMP eller Quicktime er der lyd, og jeg får lyd fra VLC player og Winamp.
Filmen afspiller fint i Flash PLayer men det er bare lyden der mangler. Jeg har set på en masse forskellige tråde i forskellige fora, og der er ingen af svarene der har hjulpet mig. Jeg har forsøgt i både Internet Explorer og Mozilla Firefox uden forskel.
Jeg bruger Windows XP, mit lydkort er et Realtek HD audio onboard lydkort.

For at komme hurtigt til problemets rod vil jeg lige affærdige følgende løsninger:
- Jeg HAR afinstalleret og geninstalleret den nyeste flash player.
- Jeg HAR tændt for lyden både på min computer, min højtalere og på højtaler ikonet i youtube.
- Jeg har været inde i Kør -> regedit og se om jeg mangler wavemapper, men det skulle være iorden.
- Jeg har forsøgt med youtubes egen troubleshooting hjemmeside uden held. (Deres forslag er for det meste også bare at geninstallere flash player)

Jeg er ved at være desperat med en løsning!
Takker for alt hjælp!
Avatar billede jokkejensen Novice
16. oktober 2008 - 15:23 #1
Hvis man trykker højre på en flash, bare en vilkårlig, kan man også slukke og tænde lyd..

find en flash, click på højre musse knap, og tryk settings.

Hvad siger den der ?
Avatar billede jokkejensen Novice
16. oktober 2008 - 15:24 #2
how næææ, det kan man ikke, beklager.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 15:29 #3
det må da være noget med et codecs der ikke funker - jeg kan ikke lige se hvad dit styresystem er men sådan gjorde jeg i win xp.

http://www.free-codecs.com/download/ace_mega_codecs_pack.htm

i vista bruger jeg denne her

http://vistaguide.dk/?VistaCodecPackage4.7.2/Drivers/Programmer/201

jeg henter ikke nogen afspillere men bruger windows media player

kan du bruge det til noget er det godt ellers glem det
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 15:43 #4
jeg har lyd i andre afspillere som f.eks. windows media player også når jeg streamer fra en hjemmeside. Det lader til at være et problem der KUN har med flash player at gøre.
Så vidt jeg kan se kan man ikke ændre den afspiller man bruger på youtube... hvis dette er fejlagtigt antaget må i meget gerne gøre opmærksom på hvordan jeg ændrer min afspiller til anden end flash player da alle andre ting jeg har brugt ikke har haft problemer med lyden.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 15:55 #5
nej det kan du ikke ændre men derfor kan codecs godt spille ind.

se på mit tilfælde - jeg bruger

adobe flash player
+ schockwave player tror jeg den hedder
+ codecs fra vistaguide  i vista uden problemer

du skal afinstallere divx hvis du bruger ace mega codecs pack i win xp
ellers er det også
adobe flash player
+ schockwave player tror jeg den hedder

og det virker bare
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 16:05 #6
Jeg bruger ikke nogle codecs pt. og har altid haft et, lad os sige, anstrengt forhold til codec pakker da jeg tidligere har været ramt af virus gennem codecpakker... men jeg vil selvfølgelig prøve det... jeg vender tilbage umiddelbart efter jeg har forsøgt med det...
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 16:12 #7
Okay jeg har installeret den ovenstående codecpakke uden resultat. Jeg har stadig ingen lyd på filer afspillet i Flash PLayer...
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 16:17 #8
tænker ?????

har du router

hvad med din firewall - er det noget med en port???
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 16:20 #9
prøv at teste på denne side om den vises rigtigt

http://www.carlsberg.dk/
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 16:24 #10
er der vrøvl med playerne plejer carlsbergs side at protestere
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 16:36 #11
Jeg hører ingen lyd på carlsberg.dk men den melder ikke nogen problemer...
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 16:51 #12
så er der ingen lyd på denne hos dig bare for at prøve

http://www.youtube.com/watch?v=9M0nePM6eP0

og hvis der ikke er ?????????
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 16:58 #13
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 17:01 #14
nej der er ingen lyd... det andet link forstår jeg ikke helt... hvad er formålet med den hjemmeside?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 17:07 #15
havd er det for et styressystem.

i explorer -----øverste højre hjørne
i funktioner-administrer tilføjelsesprogrammer-aktiver eller deaktiver til føjelsesprogrammer
- jeg har de her inde og den ene kan jeg faktisk slette (util class)

http://img374.imageshack.us/my.php?image=activexil5.jpg
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 17:28 #16
jeg bruger Windows XP Home Edition
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 17:30 #17
På hjemmesiden lister den en række plug-ins og fortæller at de alle er aktiverede... skal jeg slå util class fra?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 17:55 #18
nej jeg er løbet tør for ideer.
Avatar billede gygex Nybegynder
16. oktober 2008 - 18:11 #19
øv... Men tak for indsatsen

Er der andre der har nogle gode bud? Det er virkelig frustrerende at FLash PLayer ikke vil makke ret...
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2008 - 08:35 #20
Avatar billede gygex Nybegynder
24. oktober 2008 - 00:13 #21
Jeg kan stadig ikke få Flash Player til at afspille nogen lyd... har prøvet alle forslagene og intet sker. Det er ligegyldigt om jeg prøver i Firefox eller Explorer...
Avatar billede gygex Nybegynder
13. november 2008 - 16:28 #22
Hej igen
Jeg har nu fundet problemet, og det skal siges jeg føler mig PÆNT dum!
Jeg gik ind under lydinstillinger under kontrolpanel og fandt ud af at min opsætning til højtalere stod til 5,1 surround sound, og da jeg har 2 højtalere med subwoofer til, kunne jeg ikke afspille lyden på youtube. Da jeg ændrede det til 2 højtalere var der lyd igen! Jeg fandt ud af problemet da jeg i spil som Assassin's Creed og Fallout 3 ikke altid kunne høre hvad de forskellige NPCs sagde til mig...
treatmenice, til trods for det ikke lige var dit svar der fungerede så vil jeg gerne give dig de 200 point, da jeg synes du har hjulpet rigtig meget! send lige et svar...
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2008 - 19:19 #23
for good sportmannschip ( måske staves det sådan ) - lad os så dele så du også har lidt ud af det.
Avatar billede gygex Nybegynder
13. november 2008 - 19:29 #24
nej skidt med det, men jeg takker for tålmodigheden!

(sportsmanship)
Avatar billede Marskot Nybegynder
19. september 2011 - 19:16 #25
Hej

Jeg har også haft problemer med lyden, men kun på Youtube. Det hjalp da jeg loggede ind. Måske det også hjælper Jer.

Venlig hilsen

Jesper