Avatar billede T101 Novice
15. oktober 2008 - 22:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en ethernet controller?

Jeg har netop erhveret mig en maskine med et ASUS P4C800 E Deluxe bundkort.

Dette bundkort har gigabit ethernet men det virker desværre ikke.

I device manager står der at der mangler drivere til en ethernet controller.

Jeg ved ikke hvad dette er eller om det kan være årsagen til at ethernettet ikke virker.

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
15. oktober 2008 - 23:00 #1
Installer alle drivers til dit bundkort.
Jeg tror ikke du har installeret dine netværksdrivers, derfor det ikke virker.
Avatar billede fuglen1 Novice
15. oktober 2008 - 23:24 #2
ethernet controller må være netkort på engelsk.
Er der gule udråbstegn ved det er det fordi driverne ikke er installeret som den skal.

Driveren burde være den skive du fik med bundkortet
uden driveren får du ikke netkortet til at virke
Avatar billede T101 Novice
15. oktober 2008 - 23:31 #3
Hej,

Det var ganske rigtigt netværks driverne.

Jeg fik det også bekræftet i denne tråd som svare på samme spørgsmål på sjovt nok det samme bundkort.

http://www.eksperten.dk/spm/824143

Det viser nok bare at jeg skal være lidt mere ihærdig i min søgning på svar.

Læg et svar?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
15. oktober 2008 - 23:56 #4
Jeg behøver ikke points.
Avatar billede fuglen1 Novice
16. oktober 2008 - 11:31 #5
Her er et svar