Avatar billede amg Nybegynder
15. oktober 2008 - 18:00 Der er 1 kommentar

Port Rerouting

Hej sidder med et lille problem som jeg ikke føler at der findes nogle ordenlige guides / information om på nettet (enten det eller så er jeg bare en pade til at finde en helt rigtig søge-ord)

Opstilling:
Server/Router (lad os kalde den SR-1) som køre med debian og bruger iptables til at route pakker rundt med. Denne boks er koblet op til 3 forskellige netværk 1 lokalt og 2 eksterne (lad os kalde dem LN-1 også EN-1/2)

På LN-1 er der 4 Pc'er. Disse Pc'er har adgang til internettet EN-1 via SR-1.

Det jeg gerne ville var at hvis der var nogle connections til port 200 så ville SR-1 route alt det trafik ud igennem EN-2.
Avatar billede amg Nybegynder
27. oktober 2008 - 11:20 #1
Ikke nogen forslag ?