Avatar billede ashlan Nybegynder
15. oktober 2008 - 14:04 Der er 1 kommentar

Login problem ventrilo

Hej jeg kan ikke logge ind på den server jeg har fået adgang til når jeg trykker på connect skriver den under serveren Synchronizing jeg har været inde og læse lidt om det men kan ikke rigtig finde ud af hvad og hvor jeg skal løse problemet,jeg har været inde på min trådløse Netgear router for at se om der var noget jeg kunne se men ???? det skal lige siges at det kom fra den ene dag til den anden ??
Avatar billede mnemic Nybegynder
03. november 2008 - 10:41 #1
Jeg går ud fra at din ventrilo server er online og at andre kan forbinde til den.. Så den streger vi.

Men din ventrilo version er den samme som din server version?

Prøv at check om den pågældende port som serveren bruger er åben ved at gøre følgenende:

åben et cmd-prompt og skriv:

telnet ventrilo-server-adresse-her portnummer-her

- udskift med ip eller hostname på din vt server samt dit portnummer...