Avatar billede cyberfyren Nybegynder
13. oktober 2008 - 08:41 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Aktivering af Windows XP

Hej
Jeg har en Windows XP som allerede er aktiveret, jeg fik ikke gjort noget ved den indenfor de 30 dage, der  ligger et par filer på hardisken jeg godt vil have fat i, inden en om installation, nogen forslag til hvordan jeg kommer ind til dem ?
Starter op med at Windows skal aktiveres giver beskeder aktiveret og lukker ned.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2008 - 08:59 #1
Ring til Microsoft
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2008 - 09:02 #2
Hvorfor en ominstallation, hvis du har en lovlig XP licens.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2008 - 09:02 #3
Avatar billede zoal Nybegynder
13. oktober 2008 - 12:40 #4
Ja, okay :) ved dog ikke om dette virker. Men dengang jeg havde det problem kunne jeg gå ind og finde en Support hjemmeside inde på deres program som så åbnede en Web browser : ) og derved kunne man så skrive c: og lign og finde frem til sine programmer... Men hvis dette ikk virker kan du altid smide en mail på zoal1234@hotmail.com :P
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2008 - 14:13 #5
Hvad er det lige en opfordring til???
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2008 - 14:19 #6
Det vil være en god ide inden du fortsætter din megen korte tid på eksperten, at sætte dig ind i http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede zoal Nybegynder
13. oktober 2008 - 14:54 #7
Summer, "opfordring til hvad" :/ hmm, det jeg prøvede at opfordre ham til var da bare at komme ind på computeren til de filer han da så gerne ville have igen? via en funktion som microsoft selv har stillet til rådighed men checker da lige regelsættet prøvede jo bare på at hjælpe
Avatar billede zoal Nybegynder
13. oktober 2008 - 14:56 #8
ja, okay ser min fejl .. Må du squ undskylde kan jeg slette mit indlæg?
Avatar billede zoal Nybegynder
13. oktober 2008 - 15:08 #9
Nu er jeg også selv kommet i Situationen :), hmm jeg sidder med en XP cd som jeg fik med til min gamle medion computer, jeg bruger den lovlige licens nøgle og nu siger den at det komplette antal CDnøgler er blevet brugt allerede? må dog indrømme at jeg har haft formateret rigeligt mange gange. Men dog aldrig prøvet dette før ved i om microsoft låser op for det igen hvis man ringer ind
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2008 - 15:15 #10
zoal: Nej du kan ikke slette indlægget.
Både du og spørgeren er oprettet i dag og skal nok få hjælp her inde.
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2008 - 16:25 #11
For jer begge gælder: Ring Microsoft og forklar situationen. Hvis det er en lovlig XP Key og der ikke er foretaget væsentlige forandringer på computeren og den kun er brugt på den samme pc, så er der ingen problemer.
Avatar billede zoal Nybegynder
13. oktober 2008 - 20:31 #12
Jeg ringede ind til Microsoft, og nu funker alt sammen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2008 - 20:47 #13
Lyder godt.
Hermed svar :)
Avatar billede summer Mester
13. oktober 2008 - 20:50 #14
Så må vi jo håbe cyberfyren reagerer.
Avatar billede cyberfyren Nybegynder
15. oktober 2008 - 07:53 #15
Problemet er løst, fandt den rigtige restore CD med XP til maskinen og kørte reparation af Windows XP og derved kunne jeg komme til mine manglende filer.
Avatar billede summer Mester
15. oktober 2008 - 09:13 #16
Så lukker du så bare spørgsmålet her. Acc. et svar. Et lægger du selv et og acc. det, eller giver en anden/flere point
Avatar billede cyberfyren Nybegynder
15. oktober 2008 - 11:01 #17
Spørgsmålet lukket, problemet løst ved egen hjælp.