Avatar billede bjarkemai Nybegynder
12. oktober 2008 - 21:50 Der er 3 kommentarer

one.com

Hej jeg overvejer at anskaffe
mig et web hotel.

Det skal ikke buges til et specielt site,
men derimod kun til øvelse.

Har kun tidligere leget lidt med min skolens
server, men kunne godt tænke mig at prøve
en rigtig server på nettet.

Jeg vil gerne lege med, asp upload,
asp email, alm asp script. (vb)

Efter at have lejet med det et stykke tid overvejer
jeg at lære lidt php.

Der skal også være adgang til MySql så jeg
kan åbne databasen hjemmefra ligesom ved skolen.

Ved intet om emnet så bær over med mig
ved eventuelle dumme spørgsmål :)

Men kan one.com disse ting?
Det er vigtigt for mig at det er
et billigt sted, da det kun er til leg
og ikke til en kundes hjemmeside.

Er der et andet sted i mener er bedre som
kan disse ting?
Så må i endeligt gerne skrive dem her :)
(Så længe de er billige hehe)

På forhånd mange tak.
Avatar billede bjarkemai Nybegynder
12. oktober 2008 - 21:52 #1
*Note*

Det jeg mener med at jeg gerne vil lære
Php senere er om one.com kan køre Php
når jeg engang for det installeret og
prøvet det lidt, ved nemlig intet om
Php lige pt...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. oktober 2008 - 21:59 #2
Inden du vælger one.com så prøv lige at finde ud af hvordan man opsiger webhoteller hos one.com:

"skal en opsigelse for at være gyldig være modtaget
per brev eller fax i underskrevet tilstand af One.com senest 45 dage inden udløbet af en 12 måneders abonnementsperiode. Eventuelt forudbetalt abonnement tilbagetales ikke. Er opsigelsen ikke sket rettidigt ved brev eller fax til One.com, er kunden forpligtet til at betale abonnementsafgiften for den følgende 12 måneders periode. Opsigelsen kan ikke ske via e-mail."

Det er faktisk besværligt. Man tilmelder sig online via deres hjemmeside, men kan ikke opsige på samme måde. Det lyder som om de ikke vil have at folk opsiger deres abonnement.

Det behøver ikke være sådan. Andre har fx: "Alle bestillinger af webhoteller forudfaktureres for perioder á 12 måneder. Opsigelser af disse sker automatisk såfremt den betalte periode ikke forlænges af kunden."  Man hænger ikke på mere end man har betalt for. Det synes jeg er sympatisk.
Avatar billede perj Nybegynder
12. oktober 2008 - 23:03 #3
Jeg har et par hoteller hos One.com, men det er slut nu. Jeg har fået slettet 1600 - 1700 familiebilleder i sidste uge. Efter at jeg flere gange har rykket dem for en status på deres (mit) problem, får jeg kun følgende svar:
"Added 9. oktober 2008 13:13
Hej,

Der er tale om en fejl i galleriet. Jeg har taget kontakt til en
tekniker som vil rette problemet hurtigst muligt. Jeg kontakter dig igen
når problemet er rettet.
Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
One.com

Web-site: http://www.one.com"