Avatar billede woopes Nybegynder
12. oktober 2008 - 16:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaring: Yousee Netgear Trådløs Router

Hej,

jeg ønsker at høre mere omkring folks erfaringer med yousee's netgear trådløse router. Jeg ringede til support linien ved yousee for at høre om man kunne åbne portene, ændre i netværæks sikkerheden, som ved en traditionel router. Ham jeg snakkede med mente at jeg først skulle have lov til dette af kundeservice, hvis jeg f.eks. kun ville tillade folk med besteme MAC adresser til at have adgang til mit trådløse netværk.

eller hvordan fungere det? kan man logge ind på routers interace som normalt eller?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 16:40 #1
det står på routeren hvilken ip adresse du skal bruge for at logge på routeren og pasword
Avatar billede woopes Nybegynder
12. oktober 2008 - 17:21 #2
ja okay.. så kan jeg jo gøre som normalt. sjovt de ikke skriver det i folderen
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 17:52 #3
glad for at kunne hjælpe