Avatar billede cmartin Nybegynder
10. oktober 2008 - 19:09 Der er 2 kommentarer

Hoste egen Webserver og Mailserver?

Hej Eksperter.
Nogen der kan hjælpe mig med at hoste en Webserver?? den skal bruges til web og Mailserver. Har en Bærbar til at stå tændt 24/7.
den bliver muglivis genstartet 2-3 om måneden. Har ingen penge så tænkte at det kunne gøres gratis eller??

Hilsen Martin
Avatar billede cmartin Nybegynder
10. oktober 2008 - 19:33 #1
MEN skal lige siges at computeren er en del år gammel. Menn det fede er den er fra Mercedes kristiansen :D
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
14. april 2009 - 18:22 #2
Hent apache, php, mysql og hMailServer

apache fra apache.org

php fra php.net

mysql fra mysql.com

hMailServer fra hMailServer.com