Avatar billede enhydralutris Nybegynder
08. oktober 2008 - 19:57 Der er 4 kommentarer

Hvordan fjerne jeg mit tastatur? Acer Ferrari 1000

Hej Eksperter :-)

Jeg vil meget gerne ind under mit tastatur, men jeg kan ikke rigtig figurere hvordan jeg piller det af :/

Min computer er en Ferrari 1005 wtmi(eller bedre kendt som Ferrari 1000)
Avatar billede computerlab Nybegynder
08. oktober 2008 - 23:43 #1
Se denne:

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=284116

Here are a few tips to remove the keyboard.
1. Release the left latch securing the keyboard plate.
2. Release the right latch securing the keyboard plate.
3. Carefully detach the keyboard plate and place the keyboard plate as shown.
4. Release the keyboard FFC lock carefully because it is fragile. Then detach the keyboard plate.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2008 - 08:48 #2
Tag de 3 skruer af, der sidder lige under skærmen, og lyft pladen op, der sidder så 2 skruer foroven på tastaturet, de løsnes, derefter løsnes det flade kabel. Montering foregår i modsat rækkefølge.
Avatar billede peet-49 Novice
11. oktober 2008 - 08:56 #3
Sker her noget??
Avatar billede enhydralutris Nybegynder
12. oktober 2008 - 09:22 #4
Jeg takker peet-49 da jeg nemlig selv var i tvivl om man skulle/måtte skrue de skruer af, men jeg vil prøve når jeg finder tid og tålmodighed :-)