Avatar billede coolpool Nybegynder
08. oktober 2008 - 19:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alt der foregår i en browser er vildt langsomt!

Hej.

Min kæreste har et problem med hendes internet. Alt der foregår i en browser (altså man ser på hjemmesider) går helt vildt langsomt, men Windows Messenger, FirstClass og andre programmer, der benytter internettet ser ud til at virke helt fint!
Jeg har prøvet både i FireFox og Internet Explorer og jeg har prøvet trådløst og med netkabel. Jeg har sat min egen bærbare på netværket og jeg oplever fuldstændigt det samme på min egen computer, så det er ikke noget med computeren. Hendes computer virker også fint på andre netværk.
Resten af computerne på samme netværk lader til at have samme problem.

Hvad kan være problemet og hvordan løser jeg det?
Avatar billede coolpool Nybegynder
08. oktober 2008 - 19:47 #1
Jeg glemte lige at tilføje at World of WarCraft kører med super ping og at hvis jeg laver en "ping myip.dk" i cmd'en får jeg svar med en tid på 32ms.
Avatar billede speedpii Nybegynder
09. oktober 2008 - 09:25 #2
hvilken forbindelse sidder i på? Up/Down?
Avatar billede coolpool Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:40 #3
Den er 1 Mbit upload og 6 Mbit download.
Avatar billede coolpool Nybegynder
18. juli 2010 - 15:51 #4
Lukker.