Avatar billede heinus Nybegynder
08. oktober 2008 - 09:36 Der er 3 kommentarer

kun netstik i lejlighed

Hej med jer - er lidt i tvivl om det er rette sted at poste...

Nå - er lige flyttet, og i min nye lejlighed er der ingen antennestik, men en masse netværksstik til både tlf, internet og tv. Går ud fra der er flere linier da vi har et krydsskab i gangen.

Spørgsmålet er så hvordan jeg kommer til at se tv? har en standard pakke fra Yousee, men de forstår ingenting.

Kan man få en omformerboks fra netværksstik til antenneindgang på tv - eller til scart?

vh.
Avatar billede bartolomos Nybegynder
10. oktober 2008 - 21:49 #1
Man kan få antennekabel med RJ45 i den ene ende og alm. antennestik i den anden ende. Disse kabler bruges bla. til IHC net.
Avatar billede palcom Nybegynder
11. oktober 2008 - 12:13 #2
Det er ikke sikker at der er trukket stikledning ind til din adresse.
Ring til den pågældende antenneforening, og hør om der er stikledning.

Vær dog opmærksom på at enkelte steder kan der være flere udbydere på samme adresse.
Avatar billede heinus Nybegynder
13. oktober 2008 - 10:26 #3
Hej bartolomos

Ja, jeg fandt et i bunden af vores sikringsskab :)