Avatar billede svanholm1 Nybegynder
06. oktober 2008 - 22:40 Der er 1 kommentar

Vektor til jpg/tiff

Jeg er ved at lave en webshop, jeg har lavet billederne i coreldraw 9,0 når jeg eksportere dem til jpg bliver de dårlige at se på ikke knivskrappe som i coreldraw, hvordan er opsætningen til coreldraw eller hvordan bliver det bedre og knivskrapt, billedet er i 100 x 165 pixel
Avatar billede sh-dk Nybegynder
07. oktober 2008 - 08:11 #1
Først og fremmest skal du bruge den rigtige skriftype hvis du vil lave så små billeder.
F.eks Tahoma er god til det.

Dernæst skal du ved export sætte kvalitetn op til det bedst mulige.

Du kan i Corel vælge hvor mange % du ønsker din forringelse.

En anden løsning kan være at bruge photopaint.