Avatar billede steerman Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:11 Der er 9 kommentarer

Mail hjemmesidens indhold?

Jeg har en hjemmeside, hvor man uploader en XML fil, som så bliver koverteret gennem XSL.

Er det muligt at kan sende denne færdige konvertering som mail bagefter?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 11:28 #1
Ikke medmindre du tager et printscreen og sender, tror jeg.

Men der sker jo heller ikke en egentlig konvertering, men kun en oversættelse som følger xsl-ens ordrer, hver gang xml-filen åbnes. Du må sende begge filer over mail, for de hænger sammen, for at xml-en kan vises rigtigt.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 11:30 #2
Eller den kan gemmes som pdf først og så sendes. Men så er yderligere redigering selvfølgelig ikke mulig

  // Steeven
Avatar billede steerman Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:54 #3
Kan man tage en "printscreen" og sende, altså hvor brugeren ikke fysisk skal trykke på knappen printscreen og åbne sit mail program?
Avatar billede w13 Novice
06. oktober 2008 - 15:07 #4
Nej, ikke uden et program til det installeret på serveren.
Avatar billede steerman Nybegynder
06. oktober 2008 - 15:27 #5
Hvilket program skal man så have installeret på serveren?

Hvordan kan man gemme den som PDF først? :-)
Avatar billede w13 Novice
06. oktober 2008 - 15:29 #6
Et der kan tage et printscreen for dig. =) Jeg kender intet.

Og hvad skal gemmes som PDF før hvad? :)
Avatar billede steerman Nybegynder
06. oktober 2008 - 17:17 #7
Det var til det Steeven skrev...

Kan jeg efter "konverteringen" gennem XSL få det ud som pdf i stedet for?
Avatar billede w13 Novice
06. oktober 2008 - 17:31 #8
Hvis du finder ud af at få taget et printscreen, kan det nemt genereres som PDF.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 09:45 #9
Kan vi få lukket dette spørgsmål...