Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 12:45 Der er 9 kommentarer

Vista Home Premium volder kvaler .

Jeg har for godt et år siden købt en HP Komputer Model "t3716.sc" og der har været problemer fra starten .

Problem 1 : Komputeren fryser helt vilkårligt og uden varsel ,
det kan ske både når man spiller på den eller er er på nettet , man kan også forlade komputeren et et stykke tid og komme tilbage til den og den er "Frosset"
dette sker flere gange dagligt .
Problem 2 : Efter en opdatering hvor den skal genstartes sker det 2 ud af 3 gange at den lukker ned , men den genstarter ikke , den står bare kører med beskeden "Komputeren lukkes" . Jeg tvangslukker den så og starter den igen og opdateringen er installeret på komputeren .
Problem 3 : Ca hver 3-4 gang jeg starter komputeren når den til det punkt hvor den står og kører med den "Grønne " stribe nederst på skærmen , det bliver den ved med , til jeg tvangslukker den , derefter starter den som den skal .

Jeg har lavet en fuldstændig "Recovery" flere gange og alle opdateringer fra HP og Microsoft er installeret .
Desuden har jeg sat 2 GB ekstra ram i maskinen , de gjorde den nuget hurtigere , men hjalp ikke på problemerne .

Hvad kan der være galt ? .
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 12:59 #1
prøv en bios opdatering
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 13:05 #2
Det har jeg prøvet gennem Hp engelske hjemmeside , på deres danske hjemmeside er der ingen bios opdatering .
Det har ikke hjulpet .
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. oktober 2008 - 13:19 #3
Prøv at køre et program som CCcleaner så din registrerings database kan blive rydet op,det kan mange gange rette sådanne problemer.
Avatar billede tophat Nybegynder
05. oktober 2008 - 14:12 #4
skriv et link til CCcleaner. Når Jeg skriver det i google søgelinien lukker IE ned.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2008 - 14:20 #5
du kan hente ccleaner på http://www.pcworld.dk/arkiv?q=ccleaner
Avatar billede osigaard Nybegynder
05. oktober 2008 - 21:23 #6
Avatar billede corleonedk Nybegynder
07. oktober 2008 - 13:37 #7
Nogen update her omma?
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2008 - 21:55 #8
Jeg har i går hentet og kørt "ccleaner" og den fandt kun et par enkelte ting .
I dag "Frøs" komputeren så igen efter ca 1 times brug .
Jeg leder videre efter en løsning , for der må da findes en måde til at få den til at fungere .
Kunne et større grafikkort være en løsning ? Det nuværende (GeForce 7300LE 64MB)
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2008 - 22:03 #9
Den forsætter med at "fryse" opgiver snart .