Avatar billede racerrune Nybegynder
26. juni 2001 - 18:54 Der er 3 kommentarer

Logitech optical coedless...

Hej jeg har lige fået en Logitech optical coedless og den er feeedddd!! Men der er bare et problem den til slutter hele tiden....hvis i forstår??!! Det vil sige at der konstant popper en vindue op hvor der står at den er til sluttet på en ny kanal!! Kan det være fordi den der tilslutnings knap har sat sig fast eller er det bare min mus der er mærkelig???
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. juni 2001 - 19:30 #1
Hvordan er placeringen af sender/modtager i forhold til musen?

Den burde ikke skifte kanal midt i det hele, med mindre den mister forbindelsen og den så blive genetableret.

Placer mus og sender tæt på hinanden. Fjern mobiltelefoner og andet, og hvis fejlen stadig optræder, så gør brug af garantien.

/Rob
Avatar billede adagio Nybegynder
27. juni 2001 - 16:39 #2
Jeg har selv en trådløs (ikke optisk) og her kommer beskeden kun når jeg propper baterier i!

Det kan være at det hjælper at manuelt connecte igen. Dvs at trykke på modtagerens connect knap, og derefter på musens connect knap!
Avatar billede racerrune Nybegynder
27. juni 2001 - 20:29 #3
Min mus ligger lige foran og der er intet der blokere!!