Avatar billede madsen20 Nybegynder
03. oktober 2008 - 10:52 Der er 3 kommentarer

Gamer Bærbar til 9000 - 11000 kr

Hej Hej...

Jeg står og skal til at købe ny bærbar, og vil lige høre Jeres råd og vejledning inden jeg bliver fanget af et godt tilbud.. Jeg har omkring 9 - 11000 kr til rådig hed og har nogle krav --> for det første er det vigtigt at den ikke er støre end 15.4 tommer. Men skal stadig være en kraftig gamer bærbar. Min 100 GB 5400 rpm HD - min 2 gb duo processor gerne mere og min 2 gm GDDR2 eller GDDR3 RAM - grafikkortet må gerne være tilsvarende kraftig også. og har ikke nogle bestemte mærker jeg går efter men har fundet en ASUS (-  http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=464938&Specs=true  -) Det var bare lige en hurtig bærbar jeg fandt, sys den virker god, men kom gerne med andre muligheder - gerne med links også..

Mvh Madsen
Avatar billede hugodell Nybegynder
04. oktober 2008 - 17:13 #1
Hej madsen
Umiddelbart lyder den meget godt. CPU´en er måske lidt lille, men det kommer osse an på hvilke spil du skal spille. Hvis du f. eks. prøver Microsoft Fligth Simulator eller Chrysis på den, så kan du spejle æg på den efter en ½ time. Meget kraftige spil kører stadig bedst på stationære PC´er hvor varmen kan komme væk. Det med varmen kan være et problem ved en bærbar.
Avatar billede madsen20 Nybegynder
05. oktober 2008 - 19:17 #2
Okay, takker mester :)
Avatar billede haverslev Novice
05. oktober 2008 - 19:48 #3
Denne har dog ikke styresytem incl. så det skal du lige tillæge i pris:
http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=815&notebookid=1148

http://www.novabook.dk/notebooks.html  - f.eks RAPTOR