Avatar billede lotte_holm Nybegynder
03. oktober 2008 - 09:56 Der er 4 kommentarer

Bruger Google - metatags?

hej,
jeg har en diskution kørende om hvorvidt google crawler på metatags, herunder keywords. Jeg mener bestemt den gør, men kan ikke finde noget konkret fra google, der siger, at de gør.
Nogen kloge hoveder, som kan give mig et link til 'beviset', mailadr til en googlewebmaster eller fortælle mig at jeg tager helt fejl ????
lotten :)

ps det haster og er meget vigtig for mig
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. oktober 2008 - 10:45 #1
Den crawler ikke mere på det end på al anden tekst på siden. Meta-tags var smarte i gamle dage fordi folk kunne skrive hvad siden indeholdt. Problemet var at så mange spammere misbrugte meta-tags, så de mistede værdien.
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
03. oktober 2008 - 10:58 #2
men den crawler stadig på metatags?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. oktober 2008 - 11:17 #3
Nej, ikke nødvendigvis. Visse bliver brugt, men du kan ikke bruge dem til at plante søgeord...
http://www.webmarketingnow.com/tips/meta-tags-google-meta-tags.html
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
16. oktober 2008 - 11:01 #4
vil du ikke have nogle points? :) ... så lukker og slukker vi denne :)