Avatar billede den-evil Nybegynder
02. oktober 2008 - 14:37 Der er 3 kommentarer

Design til reklambureau

Hey hey, har brug for feedback til : www.playart.dk/artmas/

Det skal forestille et udgangspunkt til en design til et reklamebureau....
Avatar billede playart Nybegynder
02. oktober 2008 - 14:41 #1
Hvad syntes folk ligeledes om "profil" feauren?
Avatar billede stfn Nybegynder
02. oktober 2008 - 16:34 #2
Profil featuren virker fed nok :) Det jeg måske savner er noget unikt. Hvis jeg skulle vælge et reklamebureau ville jeg helt sikkert se efter om virksomheden selv formåede at skille sig ud. Selvom siden er utrolig stilren og står flot frem, synes jeg ikke den er unik i forhold til så mange andre konkurrenter. Den mangler noget at blive husket på.

Så altså designet er flot, ingen tvivl om det, men når det kommer til reklamebrancen bør man nok fremstå mere unik.
Avatar billede stfn Nybegynder
02. oktober 2008 - 16:35 #3
Det ville måske hjælpe lidt hvis du skrev lidt om virksomhedens målgruppe osv. Det bør selvfølgelig også have indflydelse på sidens udseende :)