Avatar billede limi Nybegynder
02. oktober 2008 - 00:45 Der er 5 kommentarer

wlan fra asustek i min dell

hey

har en dell labtop model latitude D520 har fundet ud af at der er et asus wlan kort... dell har dog om bygget det så det siger det er et dell kort men den kloster af mac min kort tilhøre er givet til asus

så hvordan finder jeg ud af hvilket asus kort der er min labtop??
Avatar billede Jensen DK Novice
02. oktober 2008 - 07:28 #1
Gå i start, kør, skriv msinfo32 og ok, klik på + ved komponenter, netværk, så er det muligt at du kan finde navnet der.
Avatar billede limi Nybegynder
02. oktober 2008 - 12:45 #2
nope ingen held der men det er et dell 1390 mini-card ifgl. dell
Avatar billede Jensen DK Novice
02. oktober 2008 - 13:16 #3
Har du mulighed for at pille kortet ud så det der er trykt på printpladen kan aflæses
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2008 - 20:37 #4
Prøv at hente SIW og installere det - når du så har startet det, så klik på Network Cards (netværkskort) i venstre side
Der vil så optræde forskellige cards, måske er der en del der hedder 1394 netværkskort
blot med forskellige numre - det er OK
Så vil der også optræde dit netværks kort og sikkert nederst dit trådløse netkort
http://www.gtopala.com/siw-download.html
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2008 - 21:32 #5