Avatar billede dundee Nybegynder
01. oktober 2008 - 17:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design af flyer i A6

Hej eksperter.

Min kæreste har åbnet en webshop som sælger frisør produkter, men vi mangler en der er frisk på at lave nogen flyer som virkelig fanger og sælger

Webshoppen hedder www.MDHwebshop.dk Men den web adr. der skal være på flyerene er www.MDHAIRSTYLE.dk og så skal der også stå at vi har onlinebooking ?

Nogen der kan hjælpe sådan rimelig hurtig ?

Vi skal helst have trykt dem i starten af næste uge (uge 6/10 eller 7/10)

vil gerne give mere en de 200 point man kan give hvis det kan blive færdig i aften d. 1/10

Hilsen
Jimmy
Avatar billede fluse Nybegynder
01. oktober 2008 - 17:41 #1
Har du en msn eller noget man kan fange dig på? :)

Fluse
Avatar billede dundee Nybegynder
01. oktober 2008 - 18:02 #2
ja den hedder info@jlsdesign.dk
Avatar billede dundee Nybegynder
01. oktober 2008 - 18:29 #3
Fluse kunne desværre ikke nå det er der andre som muligvis har tid

Men ellers tak for hjælpen Fluse :-)
Avatar billede minus Nybegynder
01. oktober 2008 - 20:16 #4
Send en mail til mig, meget gerne med en uddybelse (farver, former, størrelser osv) og hvad der tilbydes, så kan jeg tage et kig på det for jer :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
05. oktober 2008 - 10:19 #5
Har du indhold, billeder og budget klarlagt? Er det en enkeltsidet A6 flyer? Har du aftale klar med trykker?

Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab
Avatar billede dundee Nybegynder
27. juli 2009 - 20:03 #6
blev aldrig til noget
Avatar billede computerlab Nybegynder
27. juli 2009 - 20:24 #7
Det var ærgerligt. Ellers også en fin Joomla side I har fået.
Avatar billede dundee Nybegynder
27. juli 2009 - 20:34 #8
Ja der skete pludselig så meget :-)og så blive det aldrig gjort..

Men jeg har et nyt design spm: http://www.eksperten.dk/spm/881991