Avatar billede dr0zie Nybegynder
30. september 2008 - 10:16 Der er 6 kommentarer

Flytte script fra en side til anden + lidt programmering

Hej, jeg er indehaver af http://gaestelisten.dk/index2.php?page=index og vil godt have flyttet næsten alle funktioner over på følgende design. . http://www.templatemonster.com/website-templates/6007.html
Samtidig oprette lidt flere funktioner så den endelige hjemmeside kan følgende:

Det der skal laves er en admin bruger som kan tilføje nyheder på forsiden
Oprette events med billede fil under et menu punkt som hedder event
Sende nyhedsbreve ud til alle de mails der har tilmeldt sig gæstelisten
Gæstelisten skal være uden login, og man skal kunne vælge hvilket event det drejer sig om man vil på listen på hvis der er flere events på siden.
Gæstelisten skal være på et punkt for sig selv i menuen. ”G-list” eller ”liste”
Man skal skrive fuldenavn, Mobiltelefon nummer og eventuelt antal
FUldenavnene skal gemmes i en Excel fil adminen kan hente ned.. Skal gemmes i en kolonne der går ned af og i anden kolonne skal der stå + det antal man skrev på.
Mobil numrene skal gemmes i en kolonne i Excel med en mellem rum
Så det kommer til at stå følgende

Og navnene
Patrick Barkowski    10
Patrick Barkowski
Patrick Barkowski    6
Patrick Barkowski    3

Navn og telefon nummer er obligatoriske
Og der skal stå med lille bitte skrift ved mobil nummer:
* Ved tilmelding til gæsteliste, tilmelder du dig samtidig, nyheds sms om kommende arrangementer. Ifølge dansklovgivning er det strafbart, at udfylde forkerte, og derved falske oplysninger.

Så skal der være en et menu punkt der hedder kontakt hvor du kan udfylde en kontakt formular som sender mailen til kontakt@gaestelisten.dk
Og så endnu en menu der hedder Billetter, hvor man kan udfylde Fulde navn, adresse, mobil nummer, skole og alder
Her skal man kunne bestille forslagsbilletter

Dvs. menu punkterne skal være
Forside
Liste
Events

Kontakt
Billetter
Promotor
Login

Under promotor skal der også være en kontakt formular med samme oplysninger som billetter, dog også med et felt der hedder: ”Hvorfor skulle vi vælge dig”
Og så skal Admin brugeren kunne tilføje tekst på alle siderne.
Og tilføje billede man kan gøre stort på forsiden i nyhedssektionen også.

Og hvis det muligt så lave et login system til promotorer også
At når de logger ind så er der en menu der hedder Opret gæsteliste
Så skal der være en rubrik hvor de kan kopiere eller skrive deres gæste ind som så automatisk kommer ind på den overordnede gæsteliste, dog skal denne være med et til felt til højre for antal gæster med promotorens navn.

HUSK SIDEN HEDDER SPARKLES.DK

MEN scriptet fra gaestelisten.dk kan en del af disse ting allerede så det ville jo kunne bruges.

Håber nogle vil hjælpe.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
30. september 2008 - 10:29 #1
Hej, kontakt mig meget gerne på martin@spicyweb.dk for et tilbud :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
30. september 2008 - 10:37 #2
mail eller msn ?
Avatar billede kongfjong Nybegynder
30. september 2008 - 10:46 #3
mail:)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
30. september 2008 - 10:58 #4
Sendt
Avatar billede dr0zie Nybegynder
30. september 2008 - 19:16 #5
Andre ?
Avatar billede xirb Nybegynder
13. oktober 2008 - 13:09 #6
Hej! Er opgaven løst? Eller søger du stadig efter tilbud? Så kunne jeg sikkert hjælpe dig - og sikkert billigere end andre du har hørt fra. ;-)
Skriv din mail, hvis du vil høre nærmere..