Avatar billede lisa_83 Nybegynder
29. september 2008 - 11:33 Der er 8 kommentarer

Kvinde 24 år søger grafisk stilling

Hej!
Jeg hedder Lisa, jeg er 24 år og bor i Odense. Jeg har altid interesseret mig for grafik og design, derfor har jeg de sidste 3-4 år arbejdet og udforsket i Photoshop. Jeg elsker at sidde og udfordre mine kreative evner foran skærmen, hvorefter jeg stolt kan læne mig tilbage og betragte mit endelige resultat.
Jeg har tidligere på året arbejdet hos firmaet Mediadirekt, som grafisk assistent. Mine opgaver var opfølgning hos nye kunder, efter de havde fået sendt layout forslag, hvorefter jeg skulle lave evtuelle rettelser. Senere fik jeg lov til at lave mine egne layouts, med rigtig gode resultater.
Til januar 2009 skal jeg starte på hoveforløb på Webintegrator uddannelsen, jeg bliver udlært januar 2010. Derefter skal der ske noget seriøs programmering.
Jeg hører gerne fra alle der har ideer til job jeg kan søge, eller folk der selv kunne være interesseret.
Jeg er slet ikke i tvivl om at det er webdesign og programmering jeg skal lave resten af mine dage, det eneste jeg mangler er dem der skal hjælpe mig med at realisere min drøm til virkelighed.
Tak for din tid.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 11:37 #1
Held og lykke med jobsøgningen Lisa ;)

Mvh Thomas, din gamle kollega ;)
Avatar billede jokkejensen Novice
29. september 2008 - 11:41 #2
på med referencer fra mediadirect hvis muligt :)
Avatar billede lisa_83 Nybegynder
29. september 2008 - 11:42 #3
Tusind tak Thomas.
Er du kommet videre?
Avatar billede lisa_83 Nybegynder
29. september 2008 - 11:45 #4
Avatar billede lisa_83 Nybegynder
29. september 2008 - 11:53 #5
Da jeg lavede siden med referencer var jeg ikke længere ansat hos Mediadirekt, og havde derfor af gode grunde ikke adgang til billeddatabasen. Derfor er det screendumps jeg har lagt ind. Håber det kan bruges alligevel :)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 11:59 #6
Nej det er jeg desværre ikke endnu.. Mangler stadig at høre fra E-C-S.dk, men han har haft travlt med kunder og ny baby, så har ikke haft mulighed for at komme til samtale med dem endnu. :/

Men håber da snart jeg kommer væk fra Michael :P
Avatar billede lisa_83 Nybegynder
29. september 2008 - 12:02 #7
Jeg ønsker dig alt held og lykke i fremtiden Thomas, og håber du får det killer-job du er skabt til :)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 12:16 #8
Haha ;) jo tak og i lige måde da Lisa :)