Avatar billede portalsupport Nybegynder
29. september 2008 - 00:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

N-Portal (Søger folk til flere projekter)deltid/fultid op til dig

Hej alle på experten.dk der læser dette opslag.
Jeg er en 21 årig mand, som ønsker at starte sin egen "fritids" support portal. Jeg er allerede begyndt, men mangler folk til at løse grafiske og kodeopgaver.
Lidt om min baggrund først, og derefter lidt hvor jeg er, og hvor jeg gerne vil hen. Håber du gider bruge noget af din tid på at læse om hvad jeg laver osv.

Lidt om mig;
Hej alle, mit navn er Rune Bøge, jeg er 21 år, og er oprindeligt fra jylland. Jeg er pt, ikke under uddannelse da jeg endnu ikke aner hvad jeg vil foretage mig, så med alt den fritid jeg har, arbejder jeg på studenterhuset i københavn, som frivillig, webmaster, osv.
Jeg har arbejdet med kodning af php/mysql  i knap 1 år efterhånden. (kan godt lidt html, og css også).  Jeg har prøvet utallige scripts og lign. Til hjemmesider, og prøver hele tiden flere og flere. Så alt hvad jeg har lavet pt, har været på baggrund af andres ideer og lign. Jeg har også arbejdet som (frivillig) på adskillgie større sider her i danmark, som såvel som udlandet (primært; tyskland og USA).
Kan eksempelvis nævne; arto.dk, speek.dk, dota-league.com. Jeg er en rigtig ihverksætter og tovholder, og prøver inderligt på at holde mine aftaler. Jeg stresser en del, men får som regel tingene lavet. Og når jeg sætter mig ind i noget, så skal det enten fungere først, ellers skal det kasseres.
Lidt om projektet:
Der er ikke så meget at sige om selve projektet , da det er flere projekter. Jeg er lidt en freak hvad angår betalinger osv, så jeg har valgt (som noget nyt) at lave et firma (organisation, kald det hvad i vil) for gratis brug af de tjenester jeg vil levere. Den side kommer til at hedde; N-Portal (ukendt om det skal være .org, eller .dk endnu). N-portal skal fungere som kernen i projekterne, og det skal være herfra, de forskellige sider (projekter skal beskrives, og reklameres osv.).
Jeg har allerede lavet designet og proppet det ind i et cms (joomla pt). Kan ses på følgende side www.portalsupport.org. Men det skal som sagt flyttes til det nye domæne. Så har jeg vores sponsoret et support system; Kayako e support. http://www.support.portalsupport.org
Som så skal ligge på adressen portalsupport.org eller lign. side.
Så er jeg også i gang med en nyhedsbrevs side, eller rettere sagt et system, som gør det muligt at oprette, administrere og designe sine egne nyhedsbreve, som så kan sendes ud. I kan se alle funktionerne på denne side; http://portalsupport.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=1

Foruden det, er jeg også påbegyndt en gaming side (gaming liga), ved endnu ikke hvilket omfang det skal være, men ønsker i hvert fald muligheden for at lave en gaming liga til netop N-Portal, da portalen skal være for alle. Og det kun ville være et asset, o g en god reklame. Desuden det jeg altid har ønsket at have min egen liga. Hvad jeg har lavet indtil videre kan ses på; www.mortal-gaming.com
Skal siges at grundkoden er sponsoret af elite ladders, hvis nogen kender det.

jeg er netop blevet færdig med en desktop side såsom igoogle.com, det er samme princip, men den er der. www.desktop.portalsupport.org  hvad der ellers skal være i systemet mangler jeg en idé til.
En af mine projekter pt er også en dating side. Systemet er igen sponsoret; af pgdating pro. Som efter hvad jeg ved er enten et russisk firma eller et amerikansk. (nyhedsbreve t er sponsoretet af samme firma).
Det jeg har installeret og fået til at virke (koden virkede ikke helt) kan ses på www.dating.portalsupport.org

Til at administrere alle de mange projekter og for at skabe en god kontakt imellem dem der har løst til at indgå i disse projekter, komme med nye forslag, eller lign, har jeg også fået et intranet (web-baseret) spnsoreret; i dette tilfælde er der tale om det danske intranet firma: www.meeho.dk .
Selve min hosting er desuden sponsoret af www.gigahost.dk .
Andre småprojekter:
wallpapers portal
Lyd søgning (søgemaskine der finder lydfiler på nettet)
ip (vis din ip)
arcade side (har fået scriptet sponsoreret)
tinyurl  (et system til at forkorte lange adresser i)
wap portal (tja, siger sig selv)
Mystik side (alt om mystik, forskellige ting, kunne være UFO)

Hvis nogen kunne tænke sig at joine projektet vil jeg meget gerne høre fra dem. Jeg har oprettet en speciel mail til lejligheden, som i kan skrive på hvis i vil være med eller bare ønsker at donere noget.
signup@portalsupport.org – Hvis i ønsker at vide mere, kan i ringe til mig, på. 31575984. Hvis i bor i KBH området, kan vi evt, mødes, og jeg kan forklare mere osv.
jeg håber der er nogen der fik blod på tanden, for det har jeg selv. Det skal siges, siderne (projekterne) skal være gratis at bruge, og dermed kan jeg ikke aflønne folk. Det skal være et frivilligt projekt, og jeg søger gerne (100 hvis der er så mange der har lyst) i princippet kan alle være med. Om du er 15, 20, eller 90, i dont care. Join. Alder skal ikke være en hindring, ikke udseende, køn, evner, eller lign.

Håber at høre fra jer. Mvh.
Rune Bøge
Avatar billede portalsupport Nybegynder
29. september 2008 - 00:29 #1
Håber i ikke bliver trætte af at læse, hvis i gør, giver jeg gerne en sodavand eller øl:)
Avatar billede dexantu Nybegynder
06. oktober 2008 - 15:34 #2
Hvis det har interesse, så se det indlæg jeg har lagt her,
Avatar billede dexantu Nybegynder
06. oktober 2008 - 15:35 #3
på eksperten
Avatar billede rboege Novice
13. oktober 2008 - 11:31 #4
Hvilket indlæg har du lagt, og hvor?
Avatar billede rboege Novice
24. oktober 2008 - 21:25 #5
Ikke nogen der med på idéerne?
Avatar billede rboege Novice
23. februar 2009 - 01:29 #6
Hiver den tilbage igen så:)