Avatar billede doping Nybegynder
28. september 2008 - 17:39 Der er 1 løsning

Vista sync. af klokke til Win Mobil 6 på HTC diamond

Hej
Jeg har et problem der er ved at drive mig til vanvid.
Når jeg tilslutter min ellers udemærkede HTC touch diamond og synkronisere den. Så skifter den tiden på HTC. I forbindelse med at jeg har prøvet at slå sommertid til og fra og skifte tidzoner, så er det enten en time frem, eller en time tilbage.
Men, dette kunne jo rettes ved at man så skifter tiden de enkelte gange jeg synkronisere, her kommer hele misæren så, for mine appointments er så flyttet enten en time frem eller tilbage..også går jeg bare i baglås,
Er der en der kender til dette problem og hvordan man løser det.

hilsen Torben
Avatar billede doping Nybegynder
07. januar 2014 - 07:43 #1
tak