Avatar billede daddo Nybegynder
27. september 2008 - 17:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flac player

Hej eksperter

Jeg har en masse musik der ligger i flac format, er det mulig at lave en simple player i visual basic der kan afspille dette format ?

Jeg har søgt på nette men har ikke kunne finde noget.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2008 - 17:12 #1
Avatar billede daddo Nybegynder
27. september 2008 - 17:41 #2
Hej Tak for dit svar

Det jeg er ude efter er et lille gratis program med source code programeret i VB6 som jeg kan arbejde vider med.
Hvad jeg kan se er dit link til programmer der koster noget + uden source code.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2008 - 18:12 #3
forstået ok
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2008 - 01:02 #4
Hva er det ikke bare at skifte Musik player til noget der kan tage alle formatter, som fx. http://getsongbird.com/
Avatar billede daddo Nybegynder
28. september 2008 - 16:03 #5
Jeg har fundet en simple løsning:

Plug-in til Windows Media Player:
http://www.pristineclassical.com/More/WMP-FLAC.html