Avatar billede vest Nybegynder
26. september 2008 - 20:33 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

TDC bredbånd (Kan man få det uden telefon abonement )

Er der noget som ved om man kan få bredbånd hos tdc uden også at have et fastnet telefon abonement?

På forhånd tak

M.V.H.
Per
Avatar billede jhkl Nybegynder
26. september 2008 - 20:44 #1
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5323

Du skal have en "basislinje", men ikke nødvendigvis et fastnetabonnement.

Der er også deres "Yousee"-afdeling, hvis du har mulighed for det.
Avatar billede vest Nybegynder
26. september 2008 - 20:49 #2
# jhkl

Ja hva er det nu egentlig for noget det der yousee. Er det det samme som det man får hvis man bestiller hos tdc ?
Avatar billede jhkl Nybegynder
26. september 2008 - 20:53 #3
Det "almindelig" tdc får du igennem din telefonledning. Yousee får du igennem kabeltv-nettet. De har deres helt egen hjemmeside: yousee.dk
Avatar billede enya Nybegynder
26. september 2008 - 20:54 #4
Yousee er bredbånd (stadig TDC) men via TV-antennestikket.
Du kan evt. læse mere her: http://yousee.dk/?s_kwcid=yousee%7c2843456266
Avatar billede vest Nybegynder
26. september 2008 - 21:14 #5
OK i får tak for hjælpen :-)

smid et svar
Avatar billede enya Nybegynder
26. september 2008 - 21:18 #6
Kunne du bruge svaret/linket til noget..?
Det var jo jhkl, som kom først med et svar, men jeg kan da godt smide svar også :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2009 - 11:06 #7
overvej telmore (TDC) langt billigere og der er ingen problemer med bære linier og tlf nr

vi har lige oprettet 2 linier hos telmore og det er billigere end hos Tdc og det udstyr man får kommer fra TDC selv
Avatar billede vest Nybegynder
06. januar 2009 - 20:22 #8
#jetdirect
Ok det lyder godt.
Smid lige et svar så deler i lige point.
Endnu engang  tak for hjælpen. :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2009 - 10:06 #9
samtidig får du en gratis netgear router pt hos telmore ,du kan se priserne på telmore.dk

de linier vi har fået er

5/1 & 2/256
Avatar billede vest Nybegynder
07. januar 2009 - 21:52 #10
Ok jeg surfer lige ind på tellmore :-)
Tak for hjælpen.