Avatar billede spooky20 Nybegynder
26. september 2008 - 13:22 Der er 4 kommentarer

Sent items forsvinder

Vi har en bruger i vores firma med et noget besynderligt problem.
Hendes Sent Items folder indeholder KUN mails der er under 7 måneder gamle (bortset fra en håndfuld ældre). Der skulle være mails fra de seneste 4 år i Sent Items, men hver dag forsvinder alle mails der er ældre end 7 måneder fra d.d. - og det sker KUN i hendes Sent Items folder.
Inbox indeholder fx. mails fra flere år tilbage...

Umiddelbart må det relatere til vores Enterprise Vault, som arkiverer alle mails der er ældre end 7 mdr, men som lægger et "shortcut" til den arkiverede mail, så den nemt kan hives frem.

Vi har 2000+ brugere i Exchange, og det er KUN denne bruger der har problemet. Alle andre kan sagtens se deres arkiverede Sent Items. Og det er som sagt KUN hendes Sent Items folder der opfører sig sådan...

Jeg synes jeg har gennemgået samtlige settings både på Exchange Server og på Enterprise Vault, og hendes settings er på ingen måde anderledes end alle andre brugeres.
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. september 2008 - 13:47 #1
Har hun EV klienten installeret på maskinen?

Det lyder jo umiddelbart som om der er sat en regel i EV'en der skal slette dem. Har du prøvet supporten hos Symantec hvis i har mulighed for det?
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
26. september 2008 - 13:52 #2
Prøv at lave en søgning i hele hendes postkasse efter alt der er mere en 7 mdr gammelt.
Bare for at se om de ligger et andet sted.
Er jeres EV sat til at shortcutte hverdag? så er sandsynligheden for det er denne som forsager det jo ret stor.
Hvordan er det med arkiverede mails i hendes inbox m.m. ligger shortcuts fint der?
Eller er det alle EV shurtcuts der mangler.
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. september 2008 - 14:00 #3
Den laver mons tro ikke noget automatisk til pst eller lign?
Avatar billede spooky20 Nybegynder
26. september 2008 - 16:27 #4
Alle brugere har EV klienten installeret lokalt - også denne bruger.
Vi har gennemsøgt samtlige mapper og undermapper i Outlook - de ligger ikke andre steder.
EV er sat op til at shortcutte hver dag, og jeg er heller ikke i tvivl om at løsningen må findes et sted i EV.
Og ja, shortcuts i inbox og alle andre undermapper ligger fint der - det er kun i Sent Items de forsvinder.
Nej, der bliver ikke oprettet en .pst fil automatisk - hverken lokalt eller på filserveren.

Ender jo nok med at jeg må have fat i Symantec... ikke fordi de ligefrem er særligt kløgtige på "deres egne" produkter.