Avatar billede brslaser Nybegynder
25. september 2008 - 22:01 Der er 4 kommentarer

Google kalender

Når jeg logger ind på min googlekalender, kan jeg ikke gemme de ting jeg vil putte ind i den.
Der kommer denne fejlmeddelelse:

Vi beklager, du er blevet logget ud [sikkert i et andet vindue]. Log ind igen

Er der en løsning på det?
Avatar billede ThomasK Nybegynder
25. september 2008 - 22:46 #1
Har du prøvet at bede google huske dig på din computer? Ellers kan det være cookies er slået fra..
Avatar billede brslaser Nybegynder
26. september 2008 - 14:15 #2
Jeg logger automatisk ind på google når jeg åbner mit internet. Jeg går ind på min kalender, og alt er ok. Så vil jeg lave et nyt emne eller slette et gammelt, og så kommer denne fejl.
Hvis jeg klikker ok, bliver den ved med at hænge i en omdirigering, og kommer aldrig videre.
Google help har ikke noget om dette problem. Jeg har slettet min browser gemmer og startet forfra, men uden held.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
26. september 2008 - 16:02 #3
Hvilken browser bruger du? Har du evt. prøvet med en anden?
Avatar billede brslaser Nybegynder
26. september 2008 - 16:38 #4
IE 7.0 bruger jeg. Jeg bruger kalenderen på en Joomla hjemmeside, som bare linke til denne. For at se om det havde noget med det at gøre, oprettede jeg en en konto/kalender, men med samme resultat. Og det var uden link fra en hjemmeside.

Det virkede i en uge ca. og så gik det ikke mere. Så det kan jo godt tænkes at det er browseren, men bare mærkeligt når det har virket!!