Avatar billede xodox Nybegynder
26. juni 2001 - 12:36 Der er 4 kommentarer

Investor søges til unikt bestillingssystem med stor økonomisk sikkerhed.

Det drejer sig om et nytænkende bestillingssystem. Systemet vil i starten benyttes til et bestemt produkt, men kan seneres bruges/sælges til benyttelse af andre relevante produkter. Systemt vil, med salg af det påtænkte produkt, egne sig som service på sider som AOK, SOL.dk og andre store portaler. Der forudses stor sikkerhed for investoren, da det drejer sig om et unikt produkt med mulighed for en meget direkte markedsføring.

Systemet vil blive udviklet af 4 personer med brede baggrunde indenfor programmering. Korte CV er som følger:

Filip Hertel:
24 år. Har programmeret siden barnsben, da hans far har arbejdet som programmør de sidste 18 år. Har erfaring med ASM, Pascal, C/C++, Java, ASP/VB, CSS. Har undervist i VB hos Siemens i Oslo i 3 år.

Thorbjørn Jehlgren:
21 år. Er udlært datamatiker og har ca. 7 års erfaring med programmering. Har erfaring med ASM, C/C++, Java/Applets, ASP/VB, CSS.

Christian Jørgensen:
18 år. Er i lære som datamekaniker, og vil derfor arbejder på deltid. Har ca. 4 års erfaring med programmering. Har erfaring med ASP/VB, Java, CSS.

Michael Christensen:
22 år. Udlært datamekaniker og har programmeret siden barnsben. Har arbejdet 1½ år som ledende programmør på større it-portal(600.000 visninger pr. måned). Har erfaring med ASM, Pascal, C/C++, ASP/VB, Java, CSS.

Flere informationer kan fås hos:
Michael Christensen
Telefon: 51923192
Email: Michael@christensencorp.dk
Avatar billede disky Nybegynder
26. juni 2001 - 12:38 #1
jeg tror i søger det forkerte sted.

Men hvis i vil have store portaler som kunder skal i lave det i JSP, som det fleste er ved at gå over til.

Avatar billede xodox Nybegynder
26. juni 2001 - 12:50 #2
Det er rigtigt at mange går over til JSP, men sidste undersøgelse på www.activeserverpages.dk viste at der stadig var flest der benyttede ASP. Desuden har vi alle erfaring med Java(JSP=Java Servlet Pages), så begge sprog er mulige!
Avatar billede disky Nybegynder
26. juni 2001 - 12:52 #3
xodox:

hvem tror du der besøger en side som \'activeserverpages\' mest ASP eller JSP folk ??

Det er ca. en ligeså seriøs undersøgelse som at spørge om hvormange i tyskland snakker tysk i forhold til fransk.

JSP er mere skalerbart, platformsuafhængigt, og meget hurtigere end ASP. Derfor skifter portaler og seriøse firmaer.

Jeg arbejder selv som konsulent, og jeg ved hvad firmaerne efterspørger, og det er ikke så meget asp som før.

JSP er også 100% objectorienteret i modsætning til asp.
Avatar billede hyldsgaard Nybegynder
04. juli 2001 - 15:33 #4
Den diskution er da fuldstændig ligegyldigt... gutterne har en idé til et bestillingssystem og forsøger jo ikke at komme i kontakt med portalerne, men der i mod en investor...

Så lad dog være med at være så hellig.. hvis du synes JSP er fedt, så programmerer du jo bare i det og lad andre om, hvad de vil programmerer i...