Avatar billede badassjuncker Nybegynder
23. september 2008 - 13:18 Der er 1 kommentar

Brugere og unlock af konto i Active Directory via telefon

Hej

Jeg søger et util/service hvor firmaet brugere, kan udenfor supportens lukketid (og egentlig også indenfor) - ringe til et telefon nummer og ved indtast af medarbejdernummer eller lign, unlocke deres AD account.

Kender I til noget af denne slags?
Har I evt andre ideer.

Formålet med dette, er at slippe af med den kedelige repeating task og samtidig tilbyde en service til brugerne, om aftnen og i weekenden.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
25. september 2008 - 12:47 #1
Uden at kunne sige det med sikkerhed, så tror jeg ikke der eksisterer et sådant program (det vil jo være en kæmpe sikkerhedsrisiko at tillade den slags).

Men med det sagt kan du sikkert godt få det udviklet, med basis i dette program fra Microsoft:

http://www.microsoft.com/speech/speech2004/default.mspx