Avatar billede bankehytten Nybegynder
21. september 2008 - 20:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Der blev ikke fundet webserver på på port 80

Hejsa

Jeg har et problem jeg kan ikke komme i kontakt med min hjemmeside og hvis jeg gør tager det meget lang tid at komme på og jeg kan så ikke redigere eller gemme. sidst fik jeg denne meddelse:
Der blev ikke fundet webserver på på port 80, kontroller navnet på webserver er gyldig og at Proxyindstillingerne er angivet korrekt. Hvis du er sikker på disse oplysninger er korrekte er webserveren måske midlertidig ude at drift.

Jeg har prøvet alle 4 pcér i huset og alle det samme resultat.

Nolge der har en ide om havd pokker der er galt ???

Knus Henriette.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
21. september 2008 - 20:35 #1
Hejsa

jeg skulle måske lige tilføje at den anden side jeg også har kan jeg sagtens komme ind der er igen problemer.Det er kun den ene af dem jeg ikke kan.

Det er forøvrigt sharepoint designer 2007 jeg bruger.

knus Henriette.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
22. september 2008 - 19:28 #2
Hejsa

Er der virkelig ingen der kan hjælpe ???

knus Henriette.
Avatar billede bankehytten Nybegynder
18. august 2010 - 13:14 #3
blev lødt med nyt web hotel