Avatar billede pellehviid Nybegynder
21. september 2008 - 11:35 Der er 3 kommentarer

Harddisk uden strømforsyning

Er der nogen der kan anbefale en harddisk på minimum 300 gb som bruger firewire800 og ikke har brug for strøm fra andre kilder (stikkontakt, usb bus)?

har overvejet denne hd:
http://www.shopitonline.dk/PartDetail.aspx?q=p:1817307%3bc:36116%3br:edb
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. september 2008 - 13:26 #1
Firewire levere så vidt jeg ved ikke strøm som USB gør. Derfor kan du ikke undgå en strømforsyning!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. september 2008 - 13:30 #2
Jeg giver mig. Firewire med 6 leder i stikket kan levere op til 45W.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. september 2008 - 13:37 #3
Lacies serie af Rugged diske kan som de eneste jeg kan finde forsynes alene af Firewire porten. Så hvis det er det du vil, så er det vist din eneste mulighed lige nu!