Avatar billede olmer Nybegynder
19. september 2008 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til stacktrace fra website

Hej Eksperter. Jeg har her et lille udsnit af et stacktrace fra en fejl. Jeg ved godt hvad fejlen er og den er rettet , men jeg er lidt nysgerrig hvad det tal der står i slutningen af linierne med et + foran betyder?  eksempelvis +4928

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
  privat_2.saveContractAndOrder(Int32 iPaymentType) +4928
  privat_2.ibPDSPayment_Click(Object sender, ImageClickEventArgs e) +99

Ole
Avatar billede driis Nybegynder
19. september 2008 - 21:38 #1
Det er et offset i forhold til metodens start, der svarer til den instruktion, som forårsagede fejlen.

Hvis kildekoden er tilgængelig (typisk som .pdb fil), bruges denne information til at vise de eksakte linienumre i stedet.
Avatar billede olmer Nybegynder
20. september 2008 - 11:04 #2
Arh det giver jo meget god mening. Læg et svar så skal jeg give dig nogle point
Avatar billede driis Nybegynder
20. september 2008 - 11:47 #3
Svar :-)