Avatar billede allrasmu Nybegynder
19. september 2008 - 17:07 Der er 3 kommentarer

Valg af Dreambox

Hej

Jeg vil investere i en Dreambox, men jeg er helt grøn på dette marked. Der er jo nogle stykker at vælge imellem, og derfor har jeg lidt ting, jeg gerne vil have afklaret. Først og fremmest, hvilken Dreambox bør jeg vælge, og hvad er fordelen ved de forskellige? Jeg ved indtil nu blot, at det ikke skal være 500, da den ikke kan have harddisk.
Men hvad er bedst, og hvad er forskellen mellem hhv. 600 / 7020 samt 800 / 7025?

Er de fremtidsikret, når der sendes mpeg4 fra næste efterår? Så vidt jeg forstår sendes mpeg2 ikke mere, eller? Og Dreamboxen synes jeg umiddelbart dekoder mpeg2.

Jeg håber, der sidder nogle erfarne og behjælpelige mennesker og læser med her, som kan give nogle afklaringer.

Mvh
Allan
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
21. september 2008 - 19:44 #1
Prøv spørge her: http://www.recordere.dk/forum/
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 09:52 #2
i disse tider med hd tv vælg klart db800s den har mulighed for sata disk

besøg digsat.net op opret dig der det er nordens største dreambox forum
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2008 - 09:54 #3
du kan ikke bruge dreambox til dtt de er til sattelit

de har lavet enkelte bokse til dtt men om de kan klare systemet boxer med er nok tvivlsomt