Avatar billede dmg Nybegynder
18. september 2008 - 22:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Seriøs router

Hej experts,

Lige nu har jeg en linksys router wrt54gl hvor jeg har loadet dd-wrt firmware på. Det virker rigtigt godt, bortset fra jeg er løbet tør for plads i nvram. Jeg har lavet over 150 ip forwardings og jeg har brug for mange mere.

dd-wrt softwaren gør at en 300kr f.eks linksys router laves om til en 3000kr router, idet dd-wrt har ekstrem mange flere funktioner.

Men min går konstant ned, på grund af manglende plads. Nu leder jeg efter en seriøs router, hvor jeg kan lave MANGE ip forwardings. Jeg behøver ikke at bruge dd-wrt. Men har brug for en router der har et excelent ryg.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede supervhs Nybegynder
02. oktober 2008 - 20:50 #1
Hey,

150 ip forwardings - Det lyder helt vildt i mine ører. Hvor mange maskiner gælder det for?
Er det fx en server du har som kører en masse forskellige services, for så ville jeg forslå at det var meget lettere at lave et DMZ.
Avatar billede dmg Nybegynder
10. oktober 2008 - 02:16 #2
det en meget advanceret konf... jeg skal forwarde disse.
Men jeg lukker spørgsmålet, da ingen rigtigt kender noget til sådan en router... I mine øre lyder det helt normalt og man skulle kunne gøre dette via en hvilken somhelst router...

Tak for at skrive ellers.