Avatar billede kumpel2000 Nybegynder
18. september 2008 - 16:25 Der er 1 kommentar

OWA accepterede aftaler kan ikke synkroniseres med activesync.

Jeg har en Exchange 2003 kørende. Jeg har problemer med nogle aftaler som bliver accepteret via OWA.

Eks.
En bruger laver en aftale via Outlook og invitere en person. Personen som bliver inviteret acceptere aftalen via OWA. Alt går fint og aftalen kan ses i OWA og Outlook. Men når så brugeren som har accepteret aftalen forsøger at synkronisere med sin PDA med WM6, fortæller activesync at den aftale som lige er blevet oprettet ikke kan synkroniseres med serveren. Der er ingen fejlkoder nogen steder

Hvis aftalen bliver accepteret med Outlook, er der ingen problemer. Er der nogen som kan hjælpe ?
Avatar billede kumpel2000 Nybegynder
20. september 2008 - 22:43 #1
Slet ingen der kan hjælpe ?