Avatar billede mrradich Nybegynder
17. september 2008 - 21:06 Der er 3 kommentarer

Genskabe data fra USB pen

Jeg har en Corsair survivor 16 GB flash pen som jeg bruger både til min Macbook og alm. PC hvilket har virket fint indtil nu.

Når jeg sætter pen'en i Mac'en og PC'en siger de begge at den skal formateres før den kan bruges. Jeg er ikke meget for at formater pen'en.

Den kan ikke være helt død da både Windows og OSX kan se den. Findes der et godt program som kan genskabe data fra en USB pen?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2008 - 21:16 #1
Avatar billede mrradich Nybegynder
21. september 2008 - 12:01 #2
Hej

Programmet virkede godt nok til de billeder som vi har liggende på pennen, men jeg havde også nogle word og Excel dokumenter og det eneste den kunne finde var doc filer som jeg for længe siden havde slettet. Findes der ikke en måde at genskabe de filer som ligger på pennen. Penne virker åbenbart stadig men det er vel bare en slags index fil som er gået i stykker.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2008 - 07:55 #3
Jeg aner ikke hvad du mener, Word filer og Doc filer er da det samme så hvad om du lige åbnede filerne.
Muligvis er det din filtabel der er smuttet, der er en guide til reparation på http://www.helgec.dk/lost%20partition.html