Avatar billede luke_56 Nybegynder
17. september 2008 - 10:02 Der er 1 løsning

Problem Vista fjernskrivebord til 2003 Server

Hej

Jeg har en Windows 2003 terminal server. Jeg kobler op til denne vha. fjernskrivebord fra diverse PC'ere uden problemer.

Nu har jeg fået en Vista, og brugeren bliver promptet for, at Fjerncomputeren kører med en version af Windows, der er ældre end Vista.

Hvordan fjerner jeg denne prompt, som kommer hver eneste gang jeg forbinder til Terminal serveren?
Avatar billede luke_56 Nybegynder
17. september 2008 - 10:15 #1
Man vælger at den skal forbinde selvom styresystem er ældre i indstillingerne for forbindelsen